ببینید | المیادین جزئیات بیشتری از پایگاه زیرزمینی حزب‌ الله لبنان را منتشر کرد

طبق اطلاعات منتشر شده توسط المیادین، کلیپی که از تأسیسات «عماد ۴» منتشر شده، نمونه‌ای از بخش بزرگی از نیروی موشکی حزب‌الله است.
کد خبر: ۱۴۶۹۰۷۳
تعداد بازدید : 27

به گزارش جام جم آنلاین، طبق اطلاعات المیادین، این تاسیسات تحت نظارت شهید «عماد مغنیه» با تیم ویژه‌ای که مستقیماً با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله مرتبط است، فعالیت می‌کرد.

المیادین در این گزارش خود آورده است: این تاسیسات به ده‌ها مکانیسم برای پرتاب موشک‌های سنگین کالیبر ۲۲۰ و ۳۰۳ و انواع مهم دیگر مجهز است.

در گزارش المیادین همچنین تاکید شده است: این تأسیسات دارای انبارهای ذخیره موشک برای مهمات پرتاب‌کننده‌ها پس از شلیک اول، با تعدادی جایگاه پرتاب از چندین زاویه است.

طبق گزارش این شبکه، این مرکز در عین حال دارای یک سیستم فنی و تکنولوژیکی یکپارچه با یک سیستم ارتباطی در داخل و خارج از آن است.

طبق اطلاعات المیادین، سامانه فنی تاسیسات «عماد ۴» دارای رمزگذاری ویژه با فرماندهی برای دریافت فرمان شلیک در چند دقیقه است.

طبق گزارش منتشر شده توسط المیادین، مقاومت امکانات دیگری نیز دارد که گسترده‌تر و مهم‌تر هستند و مقاومت همچنین موشک‌های بزرگ‌تر و سنگین‌تر و موشک‌های دقیق‌تر و مهم‌تر در اختیار دارد. 

در این گزارش اشاره شده است: این مرکز مجهز به یک بیمارستان صحرایی و نیازهای مختلف زندگی است که برای مدت کمتر از هشت ماه و حداکثر تا یک سال کامل پاسخگوی اعضای آن است.

طبق اطلاعات المیادین، این مرکز شامل یک تیم لجستیکی یکپارچه و تیم‌های ساخت و ساز، حفاظت، ذخیره و تیراندازی است که دستورات تیراندازی را بر اساس مختصات آماده دریافت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها